Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Чи подобається вам сайт?
Всього відповідей: 31
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
Зараз на сайті
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відвідувачів за день
[ Полный Список ]

Правила роботи з агресивними дітьми:

  1. Бути уважним до потреб дитини.
  2. Демонструвати модель неагресивної поведінки.
  3. Бути послідовним у покаранні дитини, карати за конкретні вчинки.
  4. Покарання не повинні принижувати дитину.
  5. Навчати прийнятних спееобів вираження гніву.
  6. Давати дитині можливість виявляти гнів безпосередньо після фрустрації.
  7. Розвивати здатність до емпатії.
  8. Розширювати поведінковий репертуар дитини.
  9. Відпрацьовувати навички регулювання конфліктних ситуацій.
  10. Учити брати відповідальність на себе.

Прийоми, які можна використовувати під час роботи з агресивними дітьми

  1. Якщо агресія є усвідомленим, контрольованим актом з боку дитини, то для дорослого важливо не піддатися на таку маніпуляцію. При цьому доречно досить різко присікати агресивні дії або (якщо це не завдасть серйозної шкоди самій дитині та оточенню) ігнорувати їх.
  2. Якщо агресія є виявом садомазохістських схильностей, психолог має працювати спільно з психотерапевтом і психіатром.
  3. Якщо агресія є виявом гніву, можливе використання різноманітних стратегій впливу:
  • навчати дітей контролювати свої емоції і способи регулювання негативних почуттів без шкоди для оточення (цю стратегію використовують, якщо агресія виявляється у прямій формі). Наприклад, треба вчити змінювати пряму агресію на непряму за допомогою предметів-замінників, позбуватися внутрішнього напруження через активні дії, заняття спортом, рухливі ігри, вияв символічної агресії;
  • розвивати в дитини вміння знижувати рівень емоційного напруження через фізичну релаксацію.

Як правильно спілкуватися з гіперактивною дитиною

Пропанується декілька простих, але ефективних правил:

  • Не забороняйте дитині стояти під час уроку, якщо їй це потрібно.
  • Давайте їй можливість рухатись на уроці (доручіть витирати дошку, впроваджуйте фізкультхвилинки).
  • Ніколи не приказуйте, не примушуйте, але також і непотрібно підлещуватися перед такою дитиною . Достатньо буде попросити, можливо декілька разів.
  • Назавжди відмовтесь від читання нотацій. Така дитина буде тільки нервувати, але ніяких висновків при такому підході для себе не зробить. Краще поставити запитання о можливих наслідках такої поведінки, або самому розказати учневі схожу історію, при цьому ніяк не звинувачуючи його у тому що трапилось.
  • Під час уроку зведіть до мінімуму усі відволікаючі фактори. Для цього перш за все, виберіть для дитини оптимальне місце за партою – у центрі класу напроти дошки.
  • Дозувати учню виконання великого завдання, розбивати його на окремі частини. Контролювати етапи виконання роботи кожній із них.
  • Така дитина набагато краще впорається із більш важкими але цікавими, динамічними завданнями, ніж з довгими і нудними. Тому готуючись до уроку вчитель може розробити для таких дітей індивідуальні завдання, або зробити сам урок більш динамічним.
  • Не пред’являйте збільшених вимог такому учню.
  • Не доручайте йому масу справ водночас (староста, редактор, режисер та інші можливі ролі) Звісно, такі діти полюбляють нести велику відповідальність, і навіть якщо це в них добре виходить, така загрузка підриває їх і без того нестабільний емоційний стан. Зупиніться на чомусь одному, своєчасно змінюючи види діяльності.
  • Корисним буде надавати такій дитині робити одну вправу, але на певний час, щоб вона могла його виконати.
  • У разі агресивної поведінки, або після конфлікту, якщо дитина зовсім не намагається разом з вами аналізувати ситуацію та знайти вихід, дайте їй можливість побути на самоті, подумати самостійно. Вона обов’язково виявить свою провину та зробить необхідні висновки. При цьому, якщо дитина категорично відмовляється просити вибачення, запропонуйте їй замість цього зробити щось приємне та несподіване на знак примирення.
  • Намагайтеся ніколи не казати дитині різке «Ні» та замість захоронення пропануйте вибір.
  • Завжди находьте час щоб вислухати таку дитину, та спробуйте не критикувати її розповідь.
  • По можливості ігноруйте визиваючи вчинки дитини. Та заохочуйте до хорошої поведінку.
  • Давайте можливість таким учням покричати на перерві , таким чином діти знімають слабкість та гнів.
  • Під час уроку намагайтеся як намова більше контролювати свою власну поведінку, свої емоції.
  • Якщо учень порушує дисципліну, замість зауваження: знайдіть для нього запитання або доручить щось зачитати вголос, пошуткуйте, змініть вид діяльності.

Годинник
Форма входу

Міні-чат
Погода
Сошне
Архів записів
Друзі сайту


Ізяславський РМК

Хмельницький обласний інститут післядипломної освіти

Ізяславський будинок творчості дітей та юнацтва

Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України

Освіта в Україні та за кордоном

Пошук

Адміністратор Буйницька К.С. © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz